Tous les commentaires proviennent de clients Takeaway.com ayant commandé sur Pasta Mistretta. Vous voulez en savoir plus ? Pour en savoir plus
Emmelien
21 jun 2026 à 17:07
Geweldig
Kalista
15 jun 2026 à 0:15
onbeschofte koerier sprak alsof dat ik zijn vriend was totaal geen respect. Ik had een uur opgegeven en die was een halve uur vroeger dan gevraagd en liet het eten gewoon voor de deur.
jordy
14 jun 2026 à 18:54
Sorry om te zeggen maar onze laatste keer was een teleurstelling , enkele maanden geleden 5 sterren mega mega lekker , laatste keer was het niet goed , droog , leek mij ook absoluut niet vers , weinig smaak , weinig vlees weinig groenten , heel jammer!
Yills
10 jun 2026 à 19:41
Heel lekker, maar bij de Pesto di tartufo was er een milde truffelsmaak. Mag veel meer doorsmaken!
de
9 jun 2026 à 19:18
Alles was ok , warm en op tijd
Geoffrey
25 mai 2026 à 22:17
Late levering 2 uur moeten wachten
Neeka
3 mai 2026 à 23:07
Tweede keer dat ik hier bestel en dat het niet lekker is. Daarnaast heb ik extra betaald om panchetta in mijn pasta te krijgen en is deze ook niet toegevoegd.
Vanoverberghe
12 avr 2026 à 20:36
alles smaakt heel lekker ; goed verpakt en goed geleverd ;
Emmelien
10 avr 2026 à 20:37
Beste pasta ever!
Wendy
30 mar 2026 à 23:31
Lekker en goed verpakt! Jammer van de tiramisu,die was overtijd. Misschien beter houdbaarheidsdatum checken aub. 6€ in de vuilbak
Elien
22 mar 2026 à 20:42
Snelle levering en heel lekkere pasta’s. Bestellen we zeker nogmaals!